ریاضی ماکو

وبلاگ ریاضی شهرستان ماکو

ریاضی ماکو

وبلاگ ریاضی شهرستان ماکو

تست هوش تصویری

اگر بتوانید ظرف ۳ ثانیه صورت مردی را در میان دانه های قهوه در عکس  پیدا کنید، نیم کره راست مغز شما، بهتر از افراد دیگر پرورش یافته است. اگر بین ۳ ثانیه تا یک دقیقه طول بکشد، نیم کره راست مغز شما به صورت عادی پرورش یافته است. اگه بین یک دقیقه تا سه دقیقه طول بکشد، یعنی سمت راست مغز شما کند عمل میکند و باید پروتئین بیشتری مصرف کنید. اگر هم بعد از سه دقیقه هنوز نتوانستید آنرا پیدا کنید،پیشنهاد میشود بیشتر به دنبال انجام اینگونه تست ها باشید تا آن بخش از مغزتان قوی تر بشود.

(صورت 1 دانه است پس به دنبال یک دانه باشید)

انتخاب از : ریاضی دبیرستان

تست هوش تصویری

عجله نکنید. فقط این عکس نیست. حتما امتحان کنید و  بقیه تست ها  را هم امتحان کنید.

توی این تصویر ۹ انسان مخفی شدن.

با پیدا کردن ۶ تا از اون ها میتونی از داشتن یه هوش معمولی خیالتون راحت بشه.

اگه هفتمی رو پیدا کردی متوجه میشی هوشت از حد معمول بالاتره و اگه هشتمی رو پیدا کردی خیالت از داشتن یه هوش تقریبا خوب تخت تخت بشه و اگه نهمی رو پیدا کردی باید بهت تبریک بگیم چون تو از دسته افراد خیلی باهوش به حساب میایی.

انتخاب از: ریاضی دبیرستان

سوالات المپیاد ریاضی مرحله اول 90


دفترچه سوالات و کلید نهایی مرحله اول سی امین المپیاد ریاضی ایران که در تاریخ 5 اسفند 1390 برگزار شده است را میتوانید در ادامه مطلب دریافت کنید. امیدواریم که با تحلیل کافی سوالات، بر دانش تمام علاقمندان این رشته افزوده گردد. این کلید نهایی است و شما میتوانید مجموع نمرات خود را با استفاده از آن به دست آورید.

دریافت دفترچه سوالات و کلید مرحله اول سی امین المپیاد ریاضی ایران

برنامه ی امتحانات نهایی و هماهنگ کشوری خرداد91

  برنامه ی امتحانات نهایی و هماهنگ کشوری کلیه ی رشته های تحصیلی خرداد 91 



  فایل ضمیمه