ریاضی ماکو

وبلاگ ریاضی شهرستان ماکو

ریاضی ماکو

وبلاگ ریاضی شهرستان ماکو

وقتی زندگی کردن رو فراموش کنیم ...

ابتدا به شدت سعی داشتم تا دبیرستان را تمام کنم
 
 و دانشکده را شروع کنم،

سپس به شدت سعی داشتم تا دانشگاه را تمام کرده
 
 و وارد بازار کار شوم،

بعد تمام تلاشم این بود که ازدواج کنم
 
و صاحب فرزند شوم،

سپس تمام سعی و تلاشم را برای فرزندانم بکار بردم
 
 تا آنها را تا حد مناسبی پرورش دهم،

سپس می تونستم به کار برگردم
 
 اما برای بازنشستگی تلاش کردم،

اما اکنون که در حال مرگ هستم،

ناگهان فهمیده ام که فراموش کرده بودم زندگی کنم

 

 


لطفا اجازه ندهید این اتفاق برای شما هم تکرار شود.
 
قدردان موقعیت فعلی خود باشید
 
 و از هر روز خود لذت ببرید.

برای به دست آوردن پول،
 
 سلامتی خود را از دست می دهیم

سپس برای بازیابی مجدد سلامتی مان
 
پول مان را از دست می دهیم
گونه ای زندگی می کنیم که
 
گویا هرگز نخواهیم مرد
و گونه ای می میریم که
 
گویا هرگز زندگی نکرده ایم ...
با تشکر از: وبلاگ آقای علیزاده
نظرات 1 + ارسال نظر
دهقان جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ http://grk.persianblog.ir/

دروووووووود دوست خوبم
وبلاگ پرمحتوای داری من هم با دوستانم قراره وبلاگی در زمینه ریاضی راه بندازیم
خوشحال میشم بهم سر بزنید و نظر بگید و به ما راهکار و پیشنهاد بدید از شما ممنون میشم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد