ریاضی ماکو

وبلاگ ریاضی شهرستان ماکو

ریاضی ماکو

وبلاگ ریاضی شهرستان ماکو

ثبت نام متقاضیان فرهنگی آزمون اعزام به مدارس خارج از کشور

 رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش وپرورش خبرداد:
آغاز ثبت نام متقاضیان فرهنگی آزمون اعزام به مدارس خارج از کشور

 رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش وپرورش از آغاز ثبت نام متقاضیان فرهنگی آزمون اعزام به مدارس خارج از کشور از ، دوشنبه 12 تیرماه خبر داد. 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط  عمومی وزارت آموزش وپرورش، عبدالامیر عرفی با اعلام اینکه ثبت نام این آزمون تا 19 تیرماه ادامه خواهد یافت، اظهار کرد: نیروهای مورد نیاز مدارس خارج از کشور شامل؛ آموزگار دوره ابتدایی، دبیران دوره راهنمایی و متوسطه، مربی پرورشی و فرهنگی، مدیران مجتمع های آموزشی و پرورشی، مدیر آموزشگاه، معاون آموزشگاه و مشاوره و در پست های اداری مانند؛ کارشناس آموزش، امتحانات و امور پرورشی ، کارشناس امور مالی و معاون اجرایی می باشند.

وی با اشاره به شرایط عمومی داوطلبان شرکت در این آزمون تصریح کرد: استخدام رسمی در وزارت آموزش وپرورش ،  دارا بودن حداقل 10 سال و حداکثر 26 سال سابقه برای دارندگان مدرک لیسانس و 28 سال برای دارندگان مدرک فوق لیسانس تا پایان شهریور ماه سال 1392  از شرایط عمومی داوطلبان شرکت در این آزمون است.
عرفی اضافه کرد: داوطلبان مذکور باید علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی، شرایط اختصاصی مرتبط با مشاغل درخواستی را حسب دستورالعمل ارسالی به ادارات کل آموزش وپرورش سراسر کشور دارا باشند. 

 رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش وپرورش با اشاره به نحوه ثبت نام در این آزمون ، گفت: لازم است داوطلبان پس از ورود به پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش به نشانی http://aee.medu.ir وارد سامانه ثبت نام شوند و با تهیه کارت رمز به مبلغ 250 هزار ریال با استفاده از نام کاربری و رمز عبور مندرج در آن مراحل ثبت نام را طی و رسید مربوطه را دریافت نمایند.
وی با اعلام اینکه آزمون اعزام به خارج فرهنگیان ،سوم شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد، افزود: مرکز سنجش وزارت آموزش وپرورش تعداد 2 برابر افراد مورد نیاز را از بین پذیرفته شدگان بر اساس بالاترین امتیازات علمی کسب شده در آزمون، جهت انجام مراحل مصاحبه و گزینش به مرکز امور بین الملل وزارت آموزش وپرورش معرفی خواهد کرد.
عرفی در پایان خاطر نشان کرد: پذیرفته شدگان نهایی در سال 1392 به مراکز مورد نیاز آموزشی در خارج از کشور اعزام خواهند شد.

 منبع:medu.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد